Stratégia és üzletfejlesztés

Helyzetelemzés, az értékesítés hatékonyságának vizsgálata és a marketing


Termékfejlesztéssel kapcsolatos feladatunkat helyzetelemzéssel kezdjük.

Az üzemeltetés tekintetében:

  • próbavásárlásokkal, telefonos és online ajánlatkéréssel tapasztalatokat gyűjtünk
  • létszám és hatékonyság ellenőrzést végzünk
  • megvizsgáljuk a meglévő beszállítók költséghatékonyságát
  • javítjuk az F&B és más területek hatékonyságát az árrés, az anyagfelhasználás és a forgási sebesség szempontjából
  • kontroll alá vetjük a belső ellenőrzést

Az értékesítés hatékonyságának vizsgálata:

  • a kihasználtság, az átlagár és a revpar mutatóit vizsgáljuk
  • a revenue és yield management, valamint a distribution és channel management szempontjait figyelembe véve

A marketing területének átvilágítása:

  • a kereső marketing optimalizálás szempontjából
  • a keresőkben és a portálokon kialakult rangsorokban betöltött pozíciók szerint
  • a vendégvélemények összesítésével, a szakmai véleményformálók véleményeinek vizsgálatával
  • a social media alkalmazásával

A termékfejlesztést egy teljes termékfejlesztési stratégia kidolgozásával és megvalósításával visszük véghez. A stratégia magába foglal bevételnövelő és hatékonyságjavító intézkedési tervet, illetve pénz visszafizetési garanciát.