Bővül a S4Y Club

A Service4You Hotel Management Company által üzemeltetett Hotel Palace**** Hévíz és Hotel Aquarell****Cegléd mellett 2013. december 16-tól a zalakarosi Vital Hotel**** is csatlakozik a S4Y Clubhoz, így a pontok ezentúl a Vital Hotelben is gyűjthetők lesznek, illetve a szabályzatban meghatározott egyező feltételek mellett lehetőség van a kedvezmények igénybevételére.

A Service4You a Clubrendszer további bővítését tervezi és 2014. januárjában egy újabb ház csatlakozását jelentjük majd be.

MIÉRT JÓ ÖNNEK TÖRZSVENDÉGNEK LENNI?

  • a három szállodánkban eltöltött éjszakák után pontokat gyűjthet, amelyeket kedvezményre válthat
  • elsőként értesül akcióinkról, eseményeinkről
  • elsőbbséget élvez a foglalásoknál
  • foglalási rendszerünkben feltüntetjük preferenciáit, amelyeket következő foglalásnál figyelembe veszünk

A TÖRZSVENDÉG PROGRAM RÉSZVÉTELI FELTÉTELEI

1. Törzsvendég programunk keretében vendégeink a törzsvendég programban szereplő szállodáinkban eltöltött éjszakák után pontokat gyűjthetnek. Minden eltöltött éjszaka 1 pontot ér. Az adott szállodában eltöltött éjszakát minden esetben a recepció munkatársai érvényesítik, kérjük, ezért tartsa magánál törzsvendég kártyáját.

2. Törzsvendég programunk kapcsán a vendég számára biztosított papír alapú kártyán az első éjszaka szállodánkban való eltöltésétől számítva 1 évig gyűjthetőek a pontok, ezt követően a szálloda a vendég részére névre szóló plasztik törzsvendég kártyát biztosít.

3. Törzsvendég programunkban való részvétele akkor válik aktívvá, amennyiben ezen tagsági kártyán szereplő adatok a 10 eltöltött éjszakát követően a szálloda nyilvántartási rendszerébe bekerülnek.

4. Törzsvendég programunkban csak nagykorú magánszemély vehet részt.

5. Törzsvendég programunkban a kártya személyre szól, nem átruházható.

6. Törzsvendég programunkban egy vendégünknek egyidejűleg csak 1 törzsvendég kártyája lehet.

7. A kártya aláírója hozzájárul ahhoz, hogy szállodáink hírlevelet küldjenek részére az aktuális akciókról. A szállodák kötelezettséget vállalnak arra, hogy a megadott személyes adatokat - a hatályos jogi szabályozásnak megfelelően - harmadik fél számára nem teszik hozzáférhetővé.

8. Szobafoglaláskor a törzsvendég kártyája számát is szíveskedjen megírni.

9. Törzsvendég programunk visszamenőleg nem érvényes, más akciókkal nem vonható össze.

10. Törzsvendég programunkban a 10 pont megszerzését követően a plasztik törzsvendég kártya a szállodák hivatalos honlapján meghirdetett szállodai szobaárakból és csomagajánlatok áraiból 10%-os kedvezményt, a saját szállodai wellness, gyógyászat, étterem és kávézó szolgáltatások áraiból 15%-os kedvezményt biztosít korlátlan alkalommal.

A törzsvendég program feltételei változtatásának jogát fenntartjuk.

Érdeklődés esetén kérjük, hogy a Hotel Aquarell**** Cegléd esetében hívjon bennünket a 06 53 510 900-as telefonszámon vagy írjon nekünk az info@aquarellhotel.hu címre, a Hotel Palace**** Hévíz esetében a 06 83 542 140-es telefonszámon vagy az info@palacehotelheviz.hu címen, míg a Hotel Vital **** esetében a 06 93 340 972-es telefonszámon vagy az info@hotelvital.hu e-mail címen állunk rendelkezésreállunk rendelkezésre.

További hírek

Új szállodamárkával bővül a Hotel & More Group portfóliója
2024. Május 17.
Voco szállodamárkával erősíti nemzetközi láthatóságát a székesfehérvári Castrum Hotel
Mit tesz a Hotel & More Group a fenntarthatóságért?
2024. Április 9.
A fenntarthatóság szolgálatában
Határon túli szálloda is komoly elismerést kapott
2024. Március 14.
Alvásbarát Hotel díjazott lett a Hotel & More Group székelyudvarhelyi szállodája
Egy magyar szállodaüzemeltető sikere
2024. Február 25.
Duplázott és nemzetközi brandekkel erősít a magyar szállodaüzemeltető
Minden hír